Callaway wordt officiële partner van de Europese Tour voor de komende vijf jaar

De European Tour heeft Callaway, het leidende golfmerk, aangekondigd als een officiële partner voor de komende vijf jaar. Callaway wordt dus de officiële partner van de Europese Tour.

Binnen deze brede overeenkomst van Callaway en de European Tour wordt Callaway het officiële merk van de Europa Tour. Odyssey en OGIO worden respectievelijk de officiële putter- en bagagelabels

Naast de officiële partnerstatus, zal Callaway ook haar marktleidende Chrome Soft-golfballen leveren aan driving ranges tijdens European Tour-evenementen. Callaway zal ook het bewustzijn vergroten van Odyssey, de nummer één putter in golf, via een ‘putting leaderboard’ op tv-uitzendingen, die een nieuw scala aan prestatiestatistieken zal laten zien bij elk European Tour-evenement.

Als onderdeel van het officiële partnerschap zal Callaway samenwerken met de digitale kanalen van de European Tour om nieuwe contentlijnen te creëren met de Callaway-merken, producten en hun Staff Professionals.

Het merk, dat in 1982 werd opgericht door wijlen Ely Callaway, heeft een rijke traditie van investeren in Europese golf en beschikt over bekroonde Staff Professionals op het hoogtepunt van de sport, waaronder Sergio Garcia, Henrik Stenson en Danny Willett.

Het officiële partnerschap begint op het Abu Dhabi HSBC-kampioenschap van deze week gepresenteerd door EGA – het eerste van acht Rolex Series-evenementen op de 2019 Race to Dubai.